Lördagens berättlse..

Godagens. Hemma från en lång dag på stan och tjej-kväll hos simone!

Även om jag gick själv på sta, (för att kunna koncentrara mig) så hittade jag bara två julklappar som jag köpte och var nöjd med.. Till ella och tilda.

Sen åkte jag hem till eli, hämtade upp henne och fortsatte till Årsta hallen för att köpa me nått till simone.
Där träffade vi Camilla Frohm. (säg att de stavas så..) Eli visade även din lilla navel på ica ^^ hoho. :P söt nöt!

Sen gick vi till simone som sagt och kollade på gossip girl och OC. :) Trevlig kväll girls ! ^^

Krams .

Älskar grabben<3

By the way är jag kär i din plan prybil! Ge mig tips för att de ska gå vägen ner till Götet innan jul!

Kommentarer
Postat av: Prybil

haha.. lätt! jag är en kreativ knyffel :p
Visst kan jag allt min charm, och jag tvekar inte å använda den! :D

2007-11-25 @ 02:58:41
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: inté niko iaf

jag ska kanske ner till götet och installera ljus i kyrkan där så jag kanske ska ner dit innan jul

2007-11-26 @ 15:42:15
URL: http://thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0