Jag blir nog förkyld..

Hej hej, inget blev som planerat i dag...eller jo lite. Jag trodde att nikolaj skulle klara provet. Och de gjorde han ju så klart...Lycklig var han när han kom till skolan. Men dessvärre såg jag gensat radikala förändringar på hans utsida..men som flickvän måste man ha vissa krav (och jag kräver inte mkt) så nu är han gott som återställd.! <3

Skulle klippa mig efter skolan i dag, och eftersom de var så slaskigt så tänkte jag ta bussen från mig till storvreta C. ^^ Stod de och väntade helt genomblöt om skorna..så ringde min frisör och frågade om jag kunde komma på tisdag..tacksamt där hade jag stått och frusit tårna av mig. Nästan ordagrant..så jag gjorde en "lindgren" och sprang hem eftersom jag var så frusen...snackade med prybb som försökte peppa nikolaj på en super idé och lagade mat..som jag Nu ska äta med min kära plutt-syrra.

Ha de ungar.

Kommentarer
Postat av: Prybil

lätt! vi ska vinna honom! :)

2007-11-29 @ 18:42:42
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0