Ett tappert inlägg !

sitter jusst nu i skolan och snabb skriver ner ett inlägg bara för allas saknad av min fina blogg! ...Har faktist inte haft tid på sistone.

I går kom mina föräldrar hem från Gambia. Bruna som pepparkakor och jag kände mig sjukt blek gämnfört med dem! Orättvist! Jag fick sån lust att åka utomlands..Ska tjata lite på pärnonen! ^^

Sitter jusst nu me engelskan och gör en uppgift. om skottland och därmed loch ness odjuret.. Är de nån som tror på de? ..Jag tror lite på de tror jag..mest för att de skulle va spännande om de va så! :D


Ha de!

Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Haha men gud, bilda klubb men min mamma! Som att man inte skulle hitta det himla odjuret om det bodde i en sjö? Den har ju inte precis som om den har någonstans att gömma sig? Teknologin är ju inte bakom flötet nufötiden.

2007-11-21 @ 16:01:30
URL: http://elismulan.blogg.se
Postat av: josef

men...:p

2007-11-24 @ 01:29:19
URL: http://www.josefagnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0