En dag innan stora (?) Becx ^^

Skolan började nu igen. Det var pain, Bara pain att gå upp. Kände ingen lycka såg bara alla mornar framför mig som jag inte skulle få sova ut på. Längtade därmed über mkt till lördag morgon då jag ska sova hade jag tänkt!
Varje morgon tänker jag att jag blir nog tvungen att sova efter skolan men de hinner man aldrig med.

Nej nej, efter skolan bar det av till stan för att i regnet hitta nått min syster vill ha. Hon fyller 10 nej det var ju 12..kom vallen fram till, som hon fyller. ...12 (?) min lilla LILLA lill sis. ? När gick tiden fort och vart följde jag inte med..
Börjar även hon som är den lilla, och som inte vet saker jag vet och som inte kan göra saker jag kan och som blir trött först och äter minst. Jaa..hon börjar även om bli stor?. Jag menar jag var ju super stor när jag gick i 6:an. Men hon? Det är lite svårare att accpetera.

Hittade iallfall en mascara - isadora och en grå topp från HM som jag tror hon kommer gilla! Jag kämpade lite med presenten faktist...jag som trodde att du hade storleken 130 ^^ vilket mamma sa var fel i telefnonen. "hon har ju minst 140" Men jag köpta 146, (för 8-10 år) stod det på lappen. Men är hon liten så är hon och förblir skulle jag tro. Guldlocks plutten ^^ :P haha.

Det blev nästan ett grattis-blggade idag. Så vi skippar de imorgon. Grattis Rebacca!




Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

hon är ju söt ju! :)

2007-11-06 @ 23:09:21
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Eli Rätväg

Pecca, kära nån..big girl nu ju. Hehe, känns konkurransen tina dear^^

2007-11-06 @ 23:12:29
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0