back on track

ursäkta allt oskrivande här på senaste tiden. Men de finns saker som jag tycker ät viktigare än att blogga, svårt att tro men så är läget.

Sitter här iallfall och skrivet tillslut efter en "hel-dag-av-städning" Japp, har dammat alla hyllor i mitt rum och längtat tillsl vi flyttar till de nya huset. För då ska jag köpa en STOR säng!

Var höll alla hus igår? De var ju inte alls många på mötet. :/ Längtar ju efter eli gumman min! Aja...det vet trevligt i allafall. Fick se en "de-här-hände-på-youth-film" och blev bjudna på våfflor! Fast jag åt mest glassen! :P

Äta me pojken <3

Kommentarer
Postat av: Prybil

Va kul! var filmen skoj? :) var vi med? :p
Yepp.. vickan köör :)

2007-11-11 @ 23:18:11
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0