Massa skit jag inte orkar skriva..gillar inte Rubriker!

hm..som sagt jag skulle till kricke i dag som jag skrev i morse. skulle kolla på perfect stranger men så hade han laddat ner the number 23, men den var så seeg och så var de dålig upplösning så vi kollade lite på the benchwarmers men den orkade vi inte se just då och de var bra för sen ville alla andra se den..så då kollade vi på perfect stranger ^^ haha..det blir typ alltid den som man tänkt först i allafall..:P kul känner jag mig nu, not.

I allafall..så kom massa folk..och de blev kaos..så gick vi överallt och jag orkar inte berätta de. Bla bla bla..så spelade vi kort och jag blandade ;) det är kul..jag vill bli bra på de..

Så åkte jag hem, och på väg träffade ja..(trummvirvel) Sarah-afrika Bitamazzzire och Tussa! hihi..

Ester är här nu gott folk..hon är min ;)

Kommentarer
Postat av: Prybil

vi såg ju visst benchwarmers...

2007-07-01 @ 04:34:55
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: elii

ja det gjorde vi ju.. för jag minns att jag tyckte den var sketa seg!

2007-07-22 @ 18:14:44
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0