Hos eli-kväll.

Hej hej...igår skulle jag åka till eli för att ha en liten trevlig film och mat kväll med kompisarna..men innan åkte jag en sväng förbi Gränby för att köpa sminkborttagninsmedel och träffa nikolaj.
Sen åkte vi till eli och där var hon inte hemma..men vi träffade noomi utanför som inte vågade gå upp..men vi fattade mod och ringde upp till emanuel som var hemma och han släppte in oss :)

Sen droppade folk in lite nu och då..och sist typ kom eli :P hihi.
Då lagade vi mat..noomi pitabröd som nog de felsta vet vad de är..gott tycker jag. Och så kollade vi på två filmer...den första var rätt värdelös...handlade om en drogad elefant, men sånt kan ju va kul. Sen såg vi på en skräckfilm..fast den var inte sååå..läskig..The Omen...tror jag den hette. :/ hm...och så ringde ester från norge och snackade med en massa..ja typ hela kvällen så nikolaj tyckte att det var tråkigt och somnade..vi väckte honom inte för vi visste inte om vi skulle de eller inte..så ringde hans mamma honom..typ ..nångång..på morgonen..eller..ja..kanske 4?! ..och ville ha hem honom..då hade jag o eli jusst somnat i rummet brevid...men då vaknade vi igen..:/ Så vaknade vi nästa dag..alltså i dag kl kvart i 3 kanske?! ...har ätit frukost och kollar på TV...nu funderar vi över om vi ska till mötet eller inte?!
Får se...hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0