Comviq-kompisar, kortspel och tobleroneglass ;)

I dag när jag kom hem från eli åt jag tobleroneglass och spelade kort med rebecca och josefine :)
Försöker fördriva tiden ..nej då det var lite roligt. De försökte även att lära mig att blanda som värsta poker ganstern..vilket de där två små flickorna är grymma på...pokerhajarna själva ;) vill också..men de garvar åt bara åt mig när jag ska försöka och säger bara för att de ska vara snälla mot de "äldre"..att det ser riktigt fiiint ut. Tack. Men jag S K A lära mig och det ska jag.

Och kricke har jusst kommit på att vi smsar gratis till varandra..vilket märks på min vibbrerande mobil :P men det är skoj :) om man inte har nått att göra sitter han där och är trevliga kricke :) hihi .Comviq , kompis ;)


Kommentarer
Postat av: Prybil

Oj va fick du för ryck :P skrivit massa ju
=) bara för upplysnings skull så är tobleroneglassen min favvoglass =)

2007-06-30 @ 00:23:21
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0