Alla dessa beslut...

Hej, var hemma på förmiddagen..låg i min säng och gjorde inget utan att bara tänka..kan faktist behövas ibland. :/
Senare följde jag med mamma och pappa för att träffa en gubbe som vill att trivselhus ska bli våran huslevernatör. Vi ska nämligen flytta till årsta för dem som råkat hoppat över det avsnittet. Vi har fortfarnade inte bestämmt oss vilket företag det blir men det står mellan
- Götenehus
-Sävsjöhus
-Trivselhus

alla verkar jätte bra..så nu hänger det mest på hur snabbt de bygger ;) först till mål så att säga. Jag tror att jag hejar på trivselhus..kan ju bero på att jag bara träffat dem :P har inte varit hemma och kunnat snacka med de andra snubbarna :P aja..men trivselhus är ju ändå alltid trivselhus. Eller hur?

Efter det långa mötet som jag tråkigt nog gäspade mig i genom även om jag var jätte intresserd åkte vi till Tzatziki och åt lite greksik mat medans vi försökte bestämma oss för vilket företag som skulle få äran att bygga vårat hus :)
Vi har ännu inte bestämmt oss men de sker nog innom kort tid. Högst en vecka..så troligen flyttar vi in om lite mindre än ett år och då har jag räknat med lite extra tid..så de kan gå fortare och vi har vinden och alla sånna där bygglovskillar på våran sida. <--- amen.

Saknar nikolaj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0