Sammanfattning av två dagar

Hej hej.

Jag hann inte skriva nått i går..eller jag tog mig inte tiden kanske.
Igår var jag med joel och norsken ester i sthlm och shoppade lite..:) tycker lite halv-synd om joel som fick genomgå en hel-dag med mig o ester i stan. :P Så träffade vi negar utanför Zara ^^ länge sen man hade träffat henne kan man säga. Senare när prybil hade slutat jobbet för dagen kom hon ner till oss och tog en fika i förbifarten (en sväng in på donken efter en kaffe cool) och sedan gav hennes pappa oss skjuts hem. tack :)

Så hoppade vi av i stan och satte oss på en bänk på gågatan, åt ett äpple och lackade naglarna^^ tragiskt nog :P
Senare åkte vi till nikolaj och titta på grease i smyg.

Och i dag då. I dag har jag varit med nikolaj, vi spelade kubb. Jag vann..2-1 :) Så kollade vi (eller jag) nikolaj var så trött, på Die hard. Den första så att vi ska kunna ha en die hard kväll med prybil nångång. Hoppade ettan var sämst av alla..för den var inte så bra.
Nu är jag trött och har ont i huvudet. Phantom of the opera går på TV nu om ni vill se..men den är snart slut.

Jag ska iallfall kojsa.

tjohej (vink)

Kommentarer
Postat av: Prybil

Den va ju visst bra ju! :p
lackade :D jag sägder då de ..

2007-07-04 @ 00:29:24
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0