Så ligger de till för tillfället

Hej alla kära kära blogg-läsare. Här sitter jag åter igen på scnadic i Göteborg och skriver några torra rader här på bloggen.
Kom ganska så nyssens från solariumet, vilket jag känner har sänkt allas bild av mig men jag kan försäkra er om att jag aldrig fuskat så förut och kommer nog kanske inte göra de som ofta heller..men de var något av kris eftersom de har varit en sånn regning sommar denna sommar.

ska iallafall o titta på nått på rummet nu nått måste de väl gå på Tv och jag har några söta ungar här som vill ha datorn..så hej då. Liseberg i morgon...troligen..beror på vädret :)

So long

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

solarium.. va är de jag hör :P
Jag lovar dig att liseberg är kul även fastän de regnar.. inställningen gör allt! =)

2007-07-31 @ 05:04:33
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: josef

hördudu...inget fel på solarium här int...vi har alla våra nödlösningar....om man int säger nåt e d int säkert d avslöjas heller nu när solen har kommit.....SOOOOOL vill vi ha mer av....

2007-08-07 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0