Så de så..

Efter en ganska lång resa med sovtime till en början är jag nu framme i Göteborg scandic hotell i backadal. Känner mig ganska trött även om jag sov från Uppsala till var de nu var...där min syster köpte godis :P typ..efter örebro nånstans...strunt samma..:) Framme är jag iallfall..och jag vet inte när jag kommer hem...nångång i framtiden antingen fredag lördag eller söndag...det visar sig förhoppningsvis. Men nu önskar jag er alla sol för de är ju så de ska vara på sommaren..här skiner iallfall solen och det kommer den göra så länge jag är här. Amen.

Föresten har jag lärt mig ett nytt ord i dag! Eller lärt mig säga det rätt engligt min famlij...(enligt mig kunde jag innan) Vänern. Yes jag kan säga de nu...:) Om du vill kan jag säga de ordet bara för DIG nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0