Till Victoria Prybil!

hej hej , victoria klagade lite på att jag inte hade bloggat i dag. Så här kommer ett inlägg bara för dig!
Först vill jag bara tacka för alla fina dagliga konversationer vi har på bussen hem..även om jag inte alltid. Även om jag inte alltid snackar litka mkt som dig så är jag djupt tacksam för våra samtal! :)

Sen måste jag säga något mer...Ja..jag måste ju iallfall ner till dig innom snarast. Typ NU! Jag bara känner det..starkt! Men du ska iallfall komma hit nu eller efter nyår..det är ett löfte från dig till mig nu! :D Yes. Då ska vi ha kul, så roligt att vi klarar oss till åre utan emo-perioder!

Sanckar me dig nu till o me ;) och du vet inte att jag skriver allt detta fina om dig. <3

Kommentarer
Postat av: Prybil

Du värmde mitt hjärta.. typ massor! :)

2007-12-12 @ 21:32:21
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0