sista dagen..

Trudeluuu!

Kul! Jag som för en gång skulle får sovmorgon! Precis då för prybb för sig att "ja, jag smsar martina tills hon vaknar" kuuuul...
Så då vaknade jag ju..såklart! (prybb du var den sista som fick väcka mig år 07) haha ^^

Då var dagen i gång..och i dag ska jag bara "förbereda" inför ikväll..alltså.
- duscha
- lacka naglarna
- och slappa ^^


Dagen är alltså inte så fullspäckad! :P...och i dag kom det snö också!


Så måste jag skänka ett "GRATTIS" till min moster Anna.  (:


 
Tjooos!


Kommentarer
Postat av: Prybil

Haha! jag är verkligen bäst! :) ha ett super gott nyår!
Vi ses snart snärtan :p

2007-12-31 @ 15:24:18
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0