Min åsikt om bussarna!

Fy va jag hatar att bo här och jag hatar det fär att det ligger så oåtkommligt! Och om man på något vis lyckas att ta sig hit så är det svårt att komma här ifrån. Det är precis det som är så väldans svårt för mig just nu! Att komma hår ifrån! Jag hade tänkt att åka till stan och sen vidare till Nikolaj med bussarna verkar hata mig och därför hatar jag dem!

Jag har missat dem två gånger och dem går bara en gångi halvtimmen! Bajs bajs bajs! Jag orkar inte! Jag som varit i tid och till o med före tiden men ändå har de lyckats komma före mig så att jag sett dem åka iväg framför näsan på mig! Och jag hatar de så! Från djupet av mitt hjärta som brukar älska allt! Men nej bussarna är nu väldigt högt på min "hat-lista" och den är inte roligt den!

Bussarna är så där super jobbiga. När man har varit i skolan hela långa dagen och står i regnet och väntar på bussen och man vet att om den inte kommer nu så blir jag förkyld. Då kommer den typ 15 minuter försent! Alltid den är alltid försenad när man vill till hem och alltid för tidig när man vill bort! Fatta va frustrerande! Jag står snart inte ut längre! Jag orkar inte! 111 som går till tjotahejti (bälinge) som ligger super långt bort kommer typ var 5:e minut men mina bussar som är två..kommer alltid en försent så de åker samtidigt till stovreta och tillbaka fast de ska vara en kvart i mellan dem! Så värdelösa!

Men nu ska jag gå till bussen d en går 5 över men jag går nu så jag inte missar den.. (15 innan) om jag missar dem nu lägger jag mig i en buske eller nått och bor där resten av livet..jag blir fett emo!

Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0