Hjääälp!

Hej helg.

I går inköpte jag lite julklappar..till ...rebecca, fredrik och mamma. Så nu har jag bara..farmor, mormor, morfar, pappa och Nikolaj kvar..nikolaj och pappa är svårast..ge mig tips..TACK!

På åhlens fick jag helt plötsligt ett bekant nyp i baken, och inte helt oväntat stod eli där och var allmänt..söt. ..så köpte vi kebab och åkte hem till Nea för en trevligt kväll med oaktivt idol tittande, äckliga finnar på bloggar (det var sååå vidrigt) och klippning av linneas hår.

Usch jag kommer ha den där äckliga bilden av finnen i huvudet resten av livet.! Något ingen bör se..FY! Jag och nea låg i hennes säg och försökte hålla oss från avtt spy medans eli (naturaren) kollade jätte intresserat på den stora finnen som aldrig tog slut på innehåll! Blää! Vill inte tänka på det...HU!

I dag blir de gossip girl kväll hos migus! :)

sesam öppna dig.

Kommentarer
Postat av: Prybil

jag vill också vara med!! vart fick du ner dom ifrån?

2007-12-08 @ 15:23:03
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0