Genomblöta korta tjockis naglar.

Efter skolan cyklade vi hem till noomi, jag och noomi alltså ^^ Vi lagade god mat, och sallad. (en ovanlighet i franceen hemmet) och så förhörde jag noomi på samhällen som vi har tills i morgon. Prov eller litet läxförhör?...tord har inte riktigt bestämmt sig med nått blir de iallfall..han ändrar ju sig vad han ska kalla de varje dag. Och i dag sa han "så blir det film i morgon" men vi skulle ju ha prov?..aja..de ordnar sig.

Noomi skulle jobba kl sju och pappa skulle hämta mig halv tio så varför inte smsa nea och komma över till den snyggningen? ..Det verkade inte syggningen tycka. Eller hon svarade inte iallfall på mitt <3-sms. Så de bar av hemmåt på egen hand genom staden Uppsala. Inge vidare, fast jag hade rätt mysigt där jag gick i regnet från Centrum till Svartbäckensvårdcentral. (bussen kom om 30 minuter)

Sen blev de till en klassisk "snacka-med-prybil-på-bussen-hem-stund" Tack du stödjer mig genom mina svåra situationer i livet ;) Evigt tacksam. Du och jag..du vet ^^ Våra framtidsplaner ..hoho..

Föresten! ! ! Jag har klippt alla mina naglar ^^ ..nu har jag korta, tjocka fingrar.

i morgon blir de MYS med julkalender och älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Prybil

alltid! Jag är din andra halva, och du min :p eller nått :) vi ska ro detta iland.. hela vägen :)

2007-12-05 @ 22:23:31
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: inté niko iaf

och vem införskaffade de uttrycket

2007-12-06 @ 12:27:59
URL: http://www.thehee.co.nr
Postat av: Anonym

Haha, jo keso är gott till allt! :)

2007-12-06 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0