Dan före doppare dan!

Hej 25 minuter till julafton

Bröderna Brink kom och vi satt och fikade/spelade spel jätte super duper über länge! Typ..3 timmar. Det kändes längre..blev lite förvänad nu när jag ränkade och bara kom till.. 18 19 20..tre timmar.
Sen blev det TV-tittning.."julfritt" En ganska rolig film..men pappa tyckte den var överdriven ungefär..jämt. Men så är pappa. ^^ 

Sen vat det dags för en lite fight..ja..själv kämpade jag av hela mitt hjärta..men jag tiog lite pause(r)..nikolaj fixade ju små bröderna så bra. Sen fick jag höra att nikolaj hade tänkt att slå ihop sig med bröderna mot mig! Snacka om fegt! 

Aja..GOD JUL UNDERBARA LÄSARE!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0