Dan före dan före dopparen dan.

Morsning korsning.

åkte in till stan kl 14 för att hjälpa nikolaj att köpa julklappar till familjen..såg 10000 livetsordare på stan..överallt! Kryllade av dem rent ut av..^^ Åkte sen hem till nikolaj och slog in dem i grönt sommar papper ^^ Han är söt den grabben..åt och åkte sedan vidare hem till mig i den håriga epan. Den är lite porrig måste jag erkänna..helt rosahårigt i taket.

kollade på elf hemma hos mig och mitt under filmen ringde eli..så efter filmen åkte vi vidare till Fredriksson och umgicks lite med Robert, Fredrik, Samuel och eli..och daniel så klart men stackrn mådde inte alls bra så han åkte hem ganska fort...krya på dig!  .Trevligt att det ordnas saker utan att jag lägger mig i ^^

Måste tillägga att jag är samuels benvärmare!  :P

I morgon ska julgranen kläs och så blir det dejt med prybb..och även julklappsbyte med pojken <3


GOD JUL och GOTT NYTT ÅR :D

Kommentarer
Postat av: Prybil

bara tiden tillåter.. men jag försöker.

2007-12-23 @ 10:23:32
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0