Christmas -07

DET ÄR JULAFTON!!!! (citat från "leksakernas hemliga julafton")

Och jag bloggar..snacka om tragiskt ^^ men allt är klart och nu är det bara farmor som fattas. Hon kommer nog snart. Jag fick "Hemma hos martina" som ...morgon paket ! Tack, nu kan jag stryka en av alla saker på min perfekta julklappslista! Jag har nyss gjort laxrullar. Så sjukt gott! Tur att dem finns för annars hade jag itne gillat så image127mkt på julbordet. Erkänn att svensk julmat inte är den bästa! Erkänn!

Jag gillar..
- laxrullar
- gravade laxen
- röktalaxen
- vanliga laxen
- alla såser mamma gör som jag inte vet va de heter
- rödbetssallad (på köttbullarna)
- julmusten
- julskinkan
- osten

Jag gillar som ni ser mesta all lax..Vad tycker du är det godaste ni har på julbordet?

Och ni glömmer väl inte KALLES JUL? ..i år är det typ en blondin från antikrundan som skulle hålla i Arnes fina tradition, så stod det i tidningen iallfall.

Föresten är det JOSEPH LUNDSTRÖMS födelsedag. Och om ni var lite luriga såg ni att jag skrev två namn..^^ Om man tar de feta bokstäverna och kastar runt dem lite ...så Grattis på er båda två!

Merry Christmas!


Kommentarer
Postat av: Prybil

hah.. jag vet.. det var sent och jag var trött men ville ändå skriva :p HAHA.. god jul vännen! Jag gillar köttbullarna :p

2007-12-24 @ 20:38:37
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0