Bööö böööö böööööö...


Skoladagen gick fort.  Och vi slutade tidigare från matten!!!
image107Det är ju mega häftigt, vi som brukar sitta och räknaner
de sista 10 sekundernatill friheten..men i dag tyckte
micke att vi var värda tidig slutan...knäppt! :P
Men bra..jag klagar inte. 


Efter skolan bar de va till först Gränby och sen stan för att införskaffa sig ett bar täta vinterskor..jag har ju inte ens kunnat gå till bussen utan att mina strumpor ser ut att ha doppats i en sjö..eller hav. who knows? :P 

Hittade ett par..som är okej, på Wedins och jag var så trött så jag köpte dem. De blir fint.orka tänka. Bara jag inte blir blöt...

Hörde även prybbs lätt stressade "jag-ska-se-hockey" röst. (Frölunda-Djurgården) Fick lite info om framtidien..sen blev de lussebulls fika :) Mm..! Gott! =)  

Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Det viktiga är iallafall - Frölunda vann! :D

2007-12-04 @ 00:16:31
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0