Barnkväll med emo inslag förväntas.

ojoj sicken trött älskling man hade sista lektionen då..och de konstiga var att han var trött efter lektionen också! Han som brukar bli pigg av någon underlig anledning direkt när vi kommit ut ur klassrummet ;) ..men inte idag. Tänk en tanke på honom, han ska klippa sig i dag. Något som han fasar för...<3 sötnöt.

Efter skolan ringde jag upp prybil, som i sin tur ringde mig..de är så de brukar va vá! Så hon var me mig i mitt emo-glass köp! Ben & Jerry´s brownie glass. Gott..blir nog en mysig kväll! Ska ju passa mina kusiner, engligt mig världens sötaste ungar. Och de kommer de nog va tills jag skaffar egna ^^ Det är väl så..barn som är "nära" är sötast..oftast.

Aja..sen skulle prybb duscha..16:30 precis de hade hon tydligen bokat in. Så roligt tjej ^^ Så..för att inte känna sig uttråkad på bussen ringde jag nea ;) En tjej med comviq och de gillas! Hon åt lussebullar och pepparkakor..som hennes mamma hade köpt..gott ju. Men jag tröstade mig genom att kika lite på min glass som låg och smälte i väskan. Nu är den i frysen..och 18:44 tar jag 110 in till stan..för att under tiden komma på vilken buss som skulle kunna gå till Banvakten, ja du läste rätt..eller de vet jag ju inte..men en del kan ju tro att de heter Barnvakten..men banvakten heter det. Dit jag ska..och ha enmysig kväll med kussarna..Barnvakt ska jag va. ;)

pojken min <3


Kommentarer
Postat av: Prybil

banvakt, barnvakt..? jag blir förvirrad :p
Lätt.. klart man har bokade tider, då hinner man jue :) B&J äger sönder allt :) de är kärlek! :)

2007-12-15 @ 01:13:17
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0