Att värma sig på en istapp!

Här är jag nu.

Visst bloggade jag igår kväll?..Jag tror det..orka kolla ^^ Iallfall..fredrik kom också..vi tittade på Ronja rövardotter ;) värsta barnminnena ju..och jag mindes asmycket! Men oj va långt den är..efter 2 timmar var den inte slut. :/ Då stängde vi av..

Nea och ling som över..och nästa morgon vaknade jag av att ling ropade "Nej, nu får ni inte sova längre" typiskt ling faktist..:/ orka!! Man var ju astrött..men hon kunde tydligen inte somna om så då väckte hon mig o nea..
klockan var den halv tio! Grattis första jullovsdagen! Så steg upp..och skule bege oss till steph...men sen blev de lite ändrade planer och vi stannade halvvägs till steph..gick på stan med alla tre flickorna..och en efter en så droppade dem av..så var de bara ja o nea kvar. Vi stack hem till eli och där var de mysigt! För de första hade jag saknat den tjejen något otroligt och för de andra så drack vi varm choklad..åt vindrovor och ..AVOCADO. Då kan man inte va annat än lycklig! <3 Tack..(fixa du vet vad eli)

Gick till 127 för att åka hem..ingen ville va me mig ändå. Lika bra att åka hem och sncka me prybil som jag saknar! Ringde henne när jag väntade på bussen..och innan den hade kommit var jag så kall om fingrarna att jag skulle kunna värma mig på en istapp! Fy va kallt de är i uppsala! Jag vill utomlands och sola och bli brun och bortskämmd! ! !
Istället har man ont i huvudet och inget roiligt att göra förutom att sitta här. Skoj. I morgon ska jag va me nikolaj i alla fall..kanske blit lite varmare då.

Så kollar alla på 2:an kl 21:00 ikväll...för de sa prybb att jag skulle! :)

Ses.


Kommentarer
Postat av: Prybil

tsss.. fast de va ju en som sa till mig att jag skulle kolla då.
en = alias:Isak :p
Jag vill gå prommenad med dig på riktigt snart!!

2007-12-21 @ 19:59:08
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0