31/12-07

Jag älskar dig

Jag älskar dig

Jag älskar dig..♥

Ja! Det gör jag. Men så är det ju så med konfereser som är jätte trevliga. Att jag knappt för se min livs kärlek nästan nångång.."han måste ju jobba i Guds hus" Så därför blev jag väldigt glad för att jag tydligen är mer värd en ljuset på livetsord. Japp..pojken kommer till mig efter tolvslaget! Och skippar Sarah Kelly...ganska coolt! Jag blev prioriterad före ljuset på lo. ^^ Man tackar!


(prybils kort) Nikolaj är snygg och brun! <3


ojoj..klockan är efter tooolv! Det betyder att det här är sista dagen under år 07! i morgon kommer  prybb! Vi kommer ha sååå stört kul!

Ses nästa år?


Kommentarer
Postat av: Prybil

Grymt!
Ohhja! vi äger tillsammans! Fast du å nick är sötast tillsammans!

2007-12-31 @ 00:56:18
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Prybil

ojoj.. busted :D haha!

2007-12-31 @ 00:57:49
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: nathalie

det kallar jag en riktig man. Prioriterar flicka framför ljus (: sött av han.

2007-12-31 @ 14:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0