11:21

Godmorgon.

Sitter här och äter kyckling och ris! Gott ..och ett glas kallt vatten med en isblomma i! Den är röd ;)
Jag åker till skolan om..59 minuter, med Fam. Fredriksson...känns som om jag åker me dem alldeles för ofta.. :/ men vadå?..min föräldrar jobbar ju tidigt! Så tills vidare får jag åka med dem..snällt! :)

Föresten så..:
- hyvlade jag mig i tummen med osthyveln i fredags
- Har jag mittbena idag!
- Är det innebandy SM i morgon! (jag är me!)
- Vet jag två saker jag får i julklapp! (råkade se) ^^
- Längtar jag sååå efter göteborg och prybil..(kunde vart där nu)
- Känns de värdelöst att gå till skolan i dag..(ska typ titta på film..och matten är jag klar med)
- Skrev jag bara onödiga saker på den här listan!  

Ajdöss möss! (;

Kommentarer
Postat av: Prybil

mittbena.. jag vill se! :)
jaa.. kom KOM!

2007-12-17 @ 14:13:49
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0