Uppdrag: S Ä N G

hej åter åter igen. Skriver som en idiot jusst nu men de är BARA för att jag inte har fullt upp med annat..fast nu har jag de.. Jag trodde att livet som en 16 åring eller i allfall på sin födelsedag skulle vara så att man skulle känna sig som en prinsessa. Nit lott. Så var det tydligen inte för jag har inga lakan i min säng. Jag vill sova, men lakanen är i en garderob i mammas och pappas rum som de sover i....de ska jobba i morgon. Men jag måste.
klockan är: 00:39 och jag går ner på mitt första och förhoppningsvis inte sista uppdrag. 

klocka är nu: 00:41 jag är tillbaka efter ett hårt uppdrag. De vaknade inte. Tack, jesus lever!  ska bädda strax tillbaks...

00:46 Bäddar nån så snabbt som mig?! 5 minuter. Hallå världsrekord! Och..du..
jag har tre kuddar..tar extra lång tid...försök slå de ;) Yeah!

Nu är bara frågan: Vad gör jag uppe när de står världens skönaste säng på mitt rum med kuddar i och bara väntar på mig?! 

So long!  

Kommentarer
Postat av: Ester

Grattis med världrekordet princess! ;) haha
Ja du, det kan man undra sej.. varför sitter jag uppe när världens goaste säng står precis här bredvid mej?

2007-08-10 @ 01:15:06
URL: http://esterk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0