Sorglit

Home.

Sorgligt ju, nu har prybil åkt. Sitter här och lyssnar på Mange Schmidts mindre kända låtar som jag och prybil "fixade" idag. "Aounars saouckade jaou ou noomi meest skounska" - Jag vet, jag är bra på att båda snacka och skriva skåååånska! hihi.

Min moppe har för övrigt gått lite mer än 3000 km nu. Ganska scary..med tanke på att den gått dryga 1000 precis innan skolavslutningen..hihi...alltså 2000 km på sommaren. Har limmat fast mina silver-knoppar som jag fick av prybb också..hon gav mig de tipset. Hoppas de funkar, men varför snor folk sånna?! Typ inte så många som har Jog R´s eller? Aja..min Jog står i mitt garage och gråter efter sin vän nu iallfall..åkte sista turen tillsammans nu..eller vi får se..kanskde de var de. Vem är det som vet?



 

Sorglit ju! 

 

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Nejdå, dom får hälsa på varann i helgen igen :)

2007-08-20 @ 00:33:47
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0