Risk - CAFÉ ZERO - Slickad kisse

Go nattens..här är jag nu IGEN. Varit hemma hos nikolaj i dag förstår ni. Kollade om igen på Die hard 4.0 inte för att den var så bra men vi hade lust. Efter de så åkte vi på jakt efter risk eftersom vi var sugna på att spela de..så vi köpte de på Gränby...ja :)

DÄR på gränby fanns en himmelsk sak! PRYBIL! JAG HAR HITTAT ETT STÄLLE DÄR MAN KAN KÖPA CAFÈ ZERO I UPPSALA - "Gränby var namnet" 
Köpte en café zero där till mig. Älsk älsk <3 Godaste!


Åkte hem till william som blev våran spel-partner och spelade ett bra tag...William vann..jag kom två och nikolaj kom först bakifrån. Bra där gubben. Efter risk kom sömnens morot?!  och tog mig..somnade dock inte men när på. Vilade en stund i nikolajs knä och pallrade mig senare ut till min moppe för en färd hem..trodde seriöst att jag inte skulle komma fram. ..somna i nån kurva eller nått liknanade...men tack Gud eller nått att han sände regn. Har nån lust att hälla ett badkar över mig? Visst, kan nog inte bli blötare ändå. ;) Spikregnet kom som en vägg emot lilla trötta mig. huuu! Men somna var en omöjlig sak i detta förhållande. Det sved på mina kalla händer! Var blöt överallt! Hemskt blött vare.- Inte gilla. no no. Är hemma ni i allafall.

Go natt barn. Jag är trött

vill inte tillägga att jag satt fel i nikolajs icke-kungliga stol annars hade den varit kunglig, men det har jag inte skrivit här. Det är bara som det ser ut.

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Jaaa! Dit ska vi innan jag flyttar! Du och jag. =)

2007-08-17 @ 04:56:10
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Ester

Naaw.. liiilla gumman^^
Haha, först bakifrån, fyndigt där!
Och föresten så är det inte jag som har tagit bilderna under "purity" sökt på flickr vettu ;)

2007-08-19 @ 01:38:41
URL: http://esterk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0