På bushumör.

Godmorgon. :) Vaknade av min super snälla syrra i dag återigen...lite senare än vanligt dock, värt ett tack.
Eli åkte just till sthlm för att lyssna på snook tillsammans med sthlms fjollorna..och de trevliga och mkt snygga uppsalingarna ^^ :P Jaja..nea räddade jusst min dag och i dag har jag lust att vara lite små elak eller busig kanske man kan kalla de^^ skrämma folk har jag lust me.. :P eller busa menar jag (återigen) Ska till nea iallfall..snart..har bara en hjälm dock..nikolaj den snoaren har den andra ..får se om jag kommer förbi och snor tillbaka den utan att han märker de idag. Det blir skoj. :P isåfall..för..

 i dag min vänner går ingen säker. Bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0