Kort dag

Vart tog dagen vägen?

Den gick väldigt fort även om jag inte gick upp tidigt. Åkte till nea vid fyra och satt och planerade ett litet bus ett tag innan vi rusade till joel och lånade en hjälm till nea för att åka på "uppdrag" till vilan - nikolaj. 

Vi hade skaffat oss en stadig "medarbetare" inne i huset. Vi skull sno tillbaka min hjälm som blev ut lånad natten innan. William blev våran "medlare". Mycket duktig..(men du kunde ju hålla minen lite bättre) :P Blev ju avslöjad att du hjälpte oss grabben. I allfall. Uppdraget slutfört. Hjälmen tillbaka snoad utan att nikolaj märkte nått. Vi är lyckade nea o jag. (Y) Han ringde senare..då han kommit på att den var borta ^^

Efter vårat "äventyr" drog vi till "the place 2" (IKEA) och hade lite små skoj på deras datorer, köpte korv och ikea glass utan sked. hm..bittert när man inte får en sked till mujkglassen! Det finns inte med på "topp 10 listorna" (som jag inte har)

Efter IKEA besöket for vi hem med ett suuus till nea. Läste lite i hennes "nostalgi-glass-bok" och "jag vet inte vad jag ska prata om så vi läser i den här boken -boken" Ni som läst dem vet vilka jag menar. Kuligt hade vi det finns så konstiga saker i den där boken helt ONÖDIGA saker om allt möjligt som har hänt och är. Till exempel att var fjärde människa just nu tänker på sex. Eller att den genom tidernas yngsta mamma var 5 år. Eller att Det finns människor som blir sexuellt upphettsade om de åker tåg eller kräkas. Ja du..så underliga människor det finns här på jorden.
Nog om det...

När vi satt där och hade våra små samtal om den trevliga boken så ringde chuba och kricke i min lilla mobil..så vi drog hem till kricke och tog med oss popcorn och en film. "lucky number slevin" - Bra film. Snygg kille ;) hihi.
Måste bara tillägga att nikolaj är snyggare :) <3
Efter filmen tog vi en lite "walk" och träffade Filip eller "frippe" som han kallas av vissa..han var på väg hem från "cosy" eller joseph som han heter. Trevligt pojkarna måste ha haft.

Trevlig dag..som bara försvann ..i morgon ska jag fika me prybil och Café ZERO!

Grattis john på födelsedagen också. (även om han inte läser, hoppas du hälsade nikolaj!)


Kommentarer
Postat av: Ester

Ånej! va hämskt. 5 år! :S stackarn!
Haha, nästa gång jag åker tåg ska jag tänka på de..o kolla om nån ser upphetsad ut :P
Annars heter väl filmen "Lucky number Slevin"? Och jovisst är han snygg (: Såg den hos Simone när du va vid västkusten..

2007-08-19 @ 01:46:58
URL: http://esterk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0