Hej, jag är med.

Hej vill börja med att säga.."HATAR NÄR BLOGGEN ÄR KNAS!"..så. har laddat upp inlägget två gånger tidigare idag. Men det har aldirg kommit upp. - Otacksam!

Mobilen ringde med sitt fula lilla alarm alldeles föör tidigt i morse för min smak. Hade gärna legat kvar i sängen att braaa tag till med icke för i dag var det dags att sätta livet i schemat igen. Upp gå i skolan, hem, gör läxor, sov..o.s.v..och lite kul där i mellan nånstans.

Solen sken när jag åkte på moppen till skolan och om solen skiner brukar det bli en bra dag. Dagen var inget att klaga på förutm sovmorgon kanske..det hade varit skönt. Men iallfall.

Upprop i sal 2 och sedan var det dags för ett maratonlångt info-papper som inte var föör glädjande, men säkert viktigt. Inger (klf) är föresten liiite scary..men det ska nog gå bra. Hon är ju glad iallafall det kan inge förneka. Visst?

Efter skola åktes de hem till noom och åt biff, för det är gott. Ja, tog sedan en sol-promenad till Gränby för att köpa en Café Zero- Espresso och tittande i butikerna. Hon köpte ett par skor också. Fina :) 

Sen har jag bara en liten fundering: "varför bloggar aldirg prybil?" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0