Fixar-tina, bara nu.

Tjiiing. Här är jag inkastad framför datorn efter ett mycket trevligt besök hos min frisör brittis. Like her! ;) Så rolig är hon. Jaja, har nu toppat min lilla kalluffs. Ser inte så stor skillnad men, det känns bra. Syrran klippte sig också..bara för att vara en informerad kvinna som jag nu är. (kvinna?) strunt samma.

Har just ringt helt duktigt till en massa körkortsgrejer, eller vad de heter?! Men i allfall..verkar få några napp..men bra att första tiderna är i september. vad gör man?..tjuv kör? KANSKE! :D

Men  vad händer i dag gott folk? Ring en stackare på landet om nån hittar på nått..vad det än är...nästan. Ni förstår. I hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0