Dialekter är ju skååj!

Efter (?!) skolan åkte/cyklade vi till donken, köpte McFlurry på skånska och vatten utan is (!) Jag ville ha med is. :/ Satt där ett ganska långt tal..med flickorna. Nåmi var där (haha, sa ju att jag skulle skriva de :p)  Tevligt de me..tänkte sedan åka till länna värsta sommar ju! Men nej orken tog oss inte dit utan jag åkte istället till nea, steffi och lindgren och fikade kex ed dem inte på "the place" som nea och jag tyckte utan i sluttningen på årstakullen, skönt? not. Fy! sååå obekvämt de kan va..bara gled er hela tiden i mitt försök att läsa i tidningarna vi hade med oss. Gick till lekparken och gungade, lyssnade på musik och hade det lite små trevligt.

Haha lindgren är förövrigt min stora idol när det gäller att gunga, och att gissa en färg på "v". Tog ett antal gissningar innan hon kom på färgen...VIT, bra där ;) Hon gissade innan på violett, vulgär (är de ens en färg) och vilken mer va de..nån ovnalig iallfall..haha de var rätt kul också när frågan var "vilken färg hade killen som nyss cyklade förbi på som T-shirt" gissa vad steffi gör, så sköön tjej! HAHA springer efter killen och frågar..hon vann ju men.. hoho de var roligt!!!

Skoj på en hoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0