älskar dig <3 (ester är också bra, hon behövs)

Kära blogg.se här sitter jag nu igen. Skrev ganska mycket igår..blir inte lika mkt i dag skulle jag tro. Har ingen påverkande mobbad ester i tråden. Synd det saknar henne här och nu! buhuu... Nog sörjt.

Nikolaj kom senare på dagen..han är för söt föresten. :) <3 Han en present och en ros (som ju också är en present, såklart ^^ ) Ett fin fint halsband fick jag, så glad över det. :) Tack! (känner att jag sagt de ett antal gånger, men då vet du att jag blev glad, bra va?!) 

Annars spenderade vi dagen med miniclip.com (snowline^^) tittade på myror och såg en film :P Alltså en mkt seriös dag. :D Älskar dig nikolaj <3 Du gjorde min dag.

Nu loggade föreseten ester in! JAAA! Hon behövs i mitt liv när jag bloggar  ;)

Kommentarer
Postat av: Ester

hihi.. nu är jag här (:
Jag såg när ni tittade på myror en gång ^^ busigt.

2007-08-11 @ 00:25:33
URL: http://esterk.blogg.se
Postat av: Prybil

För de första.. Grattis tanten :D
Sen, ja de är våran granntomt som de börjar hnda saker på.
Ska precis snart åka och kolla en viktig sak... får väl se hur det går. =/

2007-08-11 @ 10:17:29
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0